Wednesday, February 25, 2009

a first step of me blogging my story

its already 1240am...i'm still in front of the pc, doing the marking works of my uni students, then sambil bloghopping to one and another..(+____+) so, haruslah keje aku lambat siap kannnn..hehe..

yela, dah berpinar mata aku ni nengok sekalian nombor2 tu..mau la rehat kejap bijik2 mata ni kannnn? (salahkkan bijik mata kah aku ini??..huhu)

So, suddenly,tetiba aku arrive at this so sweet single dad's blog , where he lost his beloved wife only 27 hours after celebrating their newborn baby, madeline..huhu..sedih.Read here futhermore..

so, starting from that point, i promise myself (promise la sangattt...hekhek..)to keep in words all my memories..specially 'bout my new-coming baby ni...

sebenonyer, aku ada start dah blogging nih since i'm preggy with my 1st daughter...Hanania Tihani..tapi memandangkan limited reach to tenet nih...maklum ler..i student lagik time tu, mana mampu nak pasang tenet kat umah dolu2..huhu...(encik hubby i jek yg keje..., aku further study, 'tetiba' terpregnant lak..hehe)..
Ada la 2-3 post aku upload kat blog frenster tuh...nnti la aku upload kat sini ke hape ke..

okess..hopefully my story nih leh jadi penyambung ukhuwah ngan ibu2 to be or ibu2 sekalian, friends and anybody yg suka membaca blog (ada ke pembaca??..huh, perasannyer )..coz aku rasa so many information i had read and gather while preparing myself to be a mum.Nak share kat sini ler kununnyer..sambil me-remind-kan diri supaya tak lupa ilmu nih, maklumla..dah baca n tau byk sgt, file tu dah berabuk la dlm sudut2 lipatan otak ni...files memori dlm otak tu lmbat la pulak nak retrieve balik bila dah bersawang...huhu..

till then..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...